Monday, March 19, 2012

Tentang Diriku

Hey peeps, lama x buat post original. So aku nak cite serba sedikit pasal diri aku malam ni.

Dulu aku dengar orang ckp kalau tahi lalat kat dada cepat fofular, macam2 fahaman org zaman skrg. Tapi xboleh percaya 100% sbb nanti jadi syirik :)

1. Aku jenis suka berkawan, tapi tak pandai menegur. Means aku akan balas ape pon yang ditegur oleh orang, kalau ditegur baik2 aku balas baik2. Tapi kalau tetiba nak maki aku, aku akan diamkan je dan berlalu pergi.

2. Aku bukan jenis pendendam, aku sentiasa maafkan sesiapa yang berkenaan. Cuma masa je yang menentukan.

3. Aku halalkan hutang seseorang bila dah terlalu lama dia berhutang ngan aku, aku bukan jenis meng'HARAM'kan sesuatu sesuka hati.

4. Aku kadang2 agak ego tapi aku kawal dari masa ke semasa. Aku bukan sombong tapi ikut masa aku xkan layan sesiapa ikut situasi.

5. Bila dalam sesuatu hubungan, aku boleh jadi cemburu buta @ kuat, kadang2 aku menjadi perosak sesuatu hubungan.

6. Aku jadi moody kalau xda sapa faham pasal diri aku, kalau aku amik berat means aku sayang...tapi selalu salah anggap ke arah lain.

7. Aku jenis suka menolong kawan aku, aku xpenah lupa pasal pertolongan diorg.

8. Hobi aku suka format laptop orang, orang selalu tanya napa aku suka buat laptop org...aku balas "sebab aku suka menyucikan balik benda yang dah kotor". hahahaha~

9. Kalau aku belajar, aku akan bersungguh2 ikut situasi yang diberi.

10. Aku skrg sedang dalam hubungan yang agak kukuh dengan MHZ, aku sayangkan dia teramat sangat sampai aku xtahu sama ada aku boleh teruskan hidup aku tanpa dia.

11. Aku ada dua akaun FB, satu untuk family and satu untuk sosial. Aku xnak campur semua dalam satu fb, nanti jadi pening + masalah.

12. Aku kadang2 suka timbulkan masalah dengan orang lain, tp bersebab lah bukan suka hati nak gaduh.

Tu je dulu, aku xingat perangai aku yang lain...next time ye aku update lagi. Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment