Monday, August 29, 2011

Cerita tentang Umie dan keluarga.

Bila duduk sorang2 atau buat keja apa2 mesti teringat arwah Shazar'd Rico,tapi aku tahu dia pergi dalam bulan yang baik dan hari yang baik. Aku tahu aku tak patut bersedih,mungkin perlukan masa untuk menerima hakikat yang perit ni.

Memang semua yang pergi xkan kembali and kita sendiri akan dicabut nyawa bila tiba masanya. Ya aku redha dengan kehendak-Nya dan aku mula merasa yang kejadian ni memberi aku cahaya ntuk menjadi lebih baik. Aku mengaku aku tak cukup amalan selama ini. Aku cuba ntuk cukupkan lepas ni.

Bercakap tentang arwah, aku teringat plan aku nak jadikan family dia keluarga angkat aku dan Que. Mula-mula aku cuma ckp je dengan Q and plan nak bgtau umie pada hari raya nanti.

Tapi Q dah bagitau umie tadi...ni conversation skit pasal umie...



Terharu aku, umie menangis sebab kami dah bgtau nak jadi anak angkat umi. Walaupun tak sama macam arwah,tapi kami akan berikan yang terbaik buat family arwah.

Aku bukan nak minta apa2, aku ikhlas nak tolong family arwah dalam apa cara sekalipun. Sekurang2nya,aku dpt tolong serba sedikit keluarga arwah teruskan hidup.

Tak pernah aku putus doakan arwah semoga bahagia di alam sana...AL-FATIHAH.

No comments:

Post a Comment