Friday, July 23, 2010

Wow, a lot happened.

I just clashed 2 days ago...so it means i'm freakin' single!! Agak sedih ar, but what to do...its not meant to be. I just need to be alone and hang out with friends startin now. I hate to hang out with my juniors at poly, ada yang sombong. Agak terasa ngan perangai masing2, ada yg pentingkan diri sendiri. Ada ke, call pagi2 tanya bila nak dtg poli die nak pinjam my cd...what the fuck~!!

Bukan nak kata sapa2, tapi elok la sket...cari aku time2 susah je..waktu senang lupa kat aku. Penah aku pegi kl, nak pinjam duet dia dulu...tgk2 dia guna duet dia sampai habis. Nasib la aku nya member ada duet lagi...aku geram gile ngan mamat ni...Tuhan ja yang taw perangai dia. Dia xinsaf2...tapi alim...urgh! Sembunyi sebalik alim dia...tahu la dia nak popular...tp belakangkan member sendiri...dia penah pinjam duet aku, aku xda nak kisah pon. Tp die bayar balik, ok la. But bile aku nak pinjam...dia wat hal!!!

Blog ni jadi tempat lepas geram lak...hahaha...yang aku taw sekarang aku dah xnak pegi poli jumpa mamat tu dah! DVD charmed yang dia pinjam kat aku sekeping tu amik la...aku xheran, boleh download laen!! I'm cutting him out of my life!!!

Tu je kot wat mase skrg..ahahaha...esok nak kuar jap..ngan besfren...ngee~

No comments:

Post a Comment